Twój koszyk jest pusty

Posiadasz już swoje konto? Zaloguj się   |   Jesteś pierwszy raz w naszym sklepie? Zarejestruj się

Informacje o firmie

Regulamin sklepu

Opinie o sklepie

Kontakt

Regulamin

ZŁOTO – BRYLANTY KRYSTIAN SZCZEPAŃSKI

I. Postanowienia ogólne
  1. Wszystkie ceny podane w sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Przy wysyłce towarów na terenie Polski i UE do ceny towaru doliczony jest uzgodniony z klientem koszt wysyłki.
  2. Zamówienia można składać poprzez; sklep internetowy www.jubilerszczepański.pl, pocztę elektroniczną: jubilerszczepański@op.pl, komunikator Skype (jubilerszczepanski) oraz gadu-gadu 1182018, 1038990.
  3. Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez klienta.
  4. Również inne elementy oferty, jak promocja, koszt dostawy oraz wszelkie pozostałe warunki są wiążące dla stron zgodnie z ich treścią z momentu złożenia zamówienia przez klienta.
  5. Zawartość witryny internetowej sklepu nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego (pełni jedynie rolę informacji handlowej), a zatem złożenie zamówienia przez klienta nie oznacza natychmiastowego zawarcia umowy. Klient, składając zamówienie, składa ofertę kupna zamawianych przedmiotów, zgodnie z informacją na ich temat znajdującą się w momencie zamówienia na witrynie sklepu.
  6. W przypadku złożenia zamówienia przez klienta drogą internetową (strona www, wiadomość e-mail), momentem zawarcia umowy kupna - sprzedaży jest moment wpłaty należności za towar na nasze konto oraz potwierdzenie złożenia zamówienia poprzez e-mail do realizacji przez obsługę sklepu (telefonicznie lub e-mailem).
  7. Pracownicy sklepu jubilerszczepanski.pl dokładają wszelkich starań, aby opisy i dane techniczne umieszczonych w sklepie produktów były zgodne z rzeczywistością. Niemniej, w każdym przypadku, gdy dane (w tym opisy i dane techniczne produktów) prezentowane na witrynie internetowej sklepu w dniu złożenia przez klienta zamówienia nie pokrywałyby się z rzeczywistością, w ciągu 10 dni od daty zakupu klient ma prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyn, zgodnie z przepisami o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość. Pracownicy naszej firmy dokładaja wszelkich starań, aby na bieżąco aktualizować dostępność oferty.
  8. Przedmioty sprzedawne w sklepie internetowym znajdują się w wiekszości w  ofercie naszego sklepu jubilerskiego zlokalizowanego w Chorzowie ul. Wolności 31.
II. Realizacja zamówienia
  1. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie numeru telefonu, numer komunikatora gg, skype, e-maila, adresu, umożliwiającego naszemu pracownikowi weryfikację rzetelności złożonego zamówienia. Po przyjęciu zamówienia sprzedawca potwierdzi je telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
  2. Moment telefonicznego lub e-mailowego potwierdzenia złożenia zamówienia przez sprzedawcę służy również do ewentualnego skorygowania błędnie podanych danych osobowych lub błędnie dokonanego zamówienia, dozgodnienia szczegółów zamówienia np. rozmiar pierścionka, długość bransoletki itp. Późniejsze dokonanie zmian w zamówieniu może być utrudnione, gdyż od momentu potwierdzenia zamówienia przez sprzedawcę zostaje ono przyjęte do realizacji tj wykonania lub w przypadku gdy towar jest dostępny na bieżąco, towar może być już w drodze do zamawiającego.
  3. W uzasadnionych przypadkach Sklep zastrzega sobie możliwość odmowy realizacji zamówienia.
  4. Czas realizacji zamówienia składa się z okresu od otrzymania wpłaty i potwierdzenia zamówienia (dozgodnienia szczegółów) przez zamawiającego oraz czasu potrzebnego na dostarczenie gotowej przesyłki do klienta. Jest on zależny od wybranego sposobu dostarczenia towaru i wynosi od 24 godzin  do 16 dni roboczych. Jest równy całkowitemu terminowi realizacji zamówienia, jeśli zamówione produkty są dostępne od ręki w naszym magazynie lub magazynach dystrybutorów.
  5. Dostawa pocztą (przesyłka polecona - priorytetowa) oznacza od 1 do 2 dni roboczych od wysłania towaru, przesyłka wysłana firmą kurierską trafia do adresata na drugi dzień roboczy po nadaniu. W przypadku wydłużenia terminu dostawy klient każdorazowo jest informowany, pocztą elektroniczną lub telefonicznie, niezwłocznie po złożeniu zamówienia. Warunki realizacji zamówień nietypowych są każdorazowo ustalane z klientem indywidualnie. Przesyłki, które zaginęły na Poczcie Polskiej reklamować można dopiero po 14 dniach zgodnie z regulaminem Poczty Polskiej. W przypadku nie dotarcia przesyłki do adresata firma Złotnictwo Krystian Szczepański - zwraca na konto klienta kwotę jaką uzyska w wyniku złożenia reklamacji na Poczcie Polskiej. Zwrot gotówki na konto nastąpi po odesłaniu pisemnego oświadczenia Klienta o nie odebraniu przesyłki z Poczty Polskiej. Pragniemy zwrócić uwagę, że klient wybierając opcje przesyłki priorytet lub priorytet polecony w przypadku zaginięcia przesyłki z winy Poczty Polskiej może w ramach reklamacji uzyskać "odszkodowanie" od Poczty Polskiej w wysokoście niższej niż wartość zakupionych towarów. W przypadku wysyłek dokonywanych firmami kurierskimi, otrzymanie przez nas potwierdzenia od firmy kurierskiej, że kupujacy towar odebrał jest rozumiane jako dostarczenie przesyłki do kupującego.
  6. Zamówiony towar dostarczamy za pomocą firm kurierskich (bez ograniczeń ceny) lub za pośrednictwem Poczty Polskiej (zamówienia do wartości 500 PLN). Kupujący jest obciążany kosztami dostawy zgodnie z opisem przy sprzedawanym towarze. Wysyłka za pobraniem mozliwa jest po wpłacie zaliczki w wysokosci 200 zł
  7. Według regulaminu prowadzimy sprzedaż tylko na terenie Polski oraz UE. Dowód zakupu (oryginał faktury VAT) jest dołączany do przesyłki.
  8. Za zakupy w sklepie można zapłacić przelewem na rachunek bankowy. Numer rachunku dostępny jest w zakładce KONTAKT i jest również wysyłany do kupującego w mailu po dokonaniu zakupów, Na życzenie podajemy numer rachunku bankowego również przez pocztę e-mail lub faksem po skierowaniu zamówienia do realizacji. Towar wysyłamy po wpłynięciu kwoty na rachunek.
  9. W okresie 10 dni od dostarczenia zamówionego towaru, klient ma prawo jego zwrotu, w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość ( zgodnie z art. 7 Ustawy z dnie 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów (...), składając sprzedawcy oświadczenie na piśmie. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty, gdy będzie odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym pudełku, z kompletną jego zawartością, a sam przedmiot oraz opakowanie będą nieuszkodzone, oraz nie będą nosiły jakichkolwiek śladów używania. Nie podlega zwrotowi towar na którym na życzenie kupującego wykonano grawer, oraz na życzenie klienta dokonano przeróbek (zmniejszenie, zwiększenie rozmiaru, wymiana kamieni, zmniejszenie lub zwiększenie długości).
  10. Towar zwracany w powyższym trybie należy przesłać na adres sklepu na koszt kupującego. Towary o wartości powyżej 500 PLN mogą być zwracane tylko i wyłącznie za pomocą jednej z firm kurierskich. Do takiej przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy, swoje dane personalne, oraz wyraźne wskazanie, jaką drogą kupujący chce odebrać zapłaconą za towar należność: przez przelew na konto bankowe, tu prosimy podać numer konta, albo przez przekaz pocztowy na podany adres.
  11. W przypadku uznania odstąpienia od umowy wysyłamy zwracane pieniądze w ciągu 7 dni roboczych od momentu otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej wraz z pisemnym odstąpieniem od umowy.
  12. Gwarancja, rękojmia, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie. W przypadku wysyłek realizowanych przez Pocztę Polską, reklamacje (zaginięcie uszkodzenie przesyłki) można składać po 14 dniach od daty wysyłki. Tak stanowi regulamin Poczty Polskiej.
  13. Ochrona danych osobowych Składając zamówienie, klient świadomie zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia. Dane te nie są przetwarzane ani wykorzystywane w żadnym innym celu.
  14. Dane osobowe umieszczone w bazie danych sklepu są przetwarzane wyłącznie dla jego potrzeb, nie są i nie będą też udostępniane innym podmiotom. Dane te są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997r. nr 133 poz. 883). Klient ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania.
  15. Struktura witryny sklepu została zaprojektowana w taki sposób, aby można ją było odwiedzać bez konieczności identyfikacji lub ujawniania danych osobowych. Podczas odwiedzania witryn nie są też gromadzone żadne dane służące do identyfikacji samego odwiedzającego lub jego komputera.
III. Postanowienia końcowe
  1. Właścicielem sklepu jest firma Złotnictwo Krystian Szczepański. Adres firmy – ul. Chrobrego 14 a, 41 – 902 Bytom, adres do korespondencji – ul. Wolności 31 , 41 – 500 Chorzów.
  2. Niniejszy regulamin jest częścią treści zawieranej przez sklep oraz zamawiającego klienta umowy kupna - sprzedaży.
  3. Wszelkie spory wynikłe w związku z realizowaniem umów kupna - sprzedaży między sklepem a konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, wszelkie spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny.
Witamy na JubilerSzczepanski.pl
Zdjęcie jest właśnością firmy Złotnictwo Krystian Szczepański