Reklamacje, wymiany i zwroty

Reklamacje

Jeżeli zdarzy się, że z zakupionym u nas towarem stało się coś dziwnego w ramach gwarancji możesz dochodzić usunięcia stwierdzonych usterek, wymiany produktu na nowy lub zwrotu pieniędzy. 

Gwarancji nie podlegają uszkodzenia powstałe z winy użytkownika w wyniku nieprawdiłowego użytkowania i konserwacji oraz usterki wynikłe wskutek złego przechowywania, urazów mechanicznych i wypadków losowych. 

W przypadku uznanej reklamacji odsyłamy towar na własny koszt. Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu przesyłki wykryjesz uszkodzenia na towarze, możesz go odesłać w terminie do 30 dni od daty otrzymania towaru. Wraz z towarem należy odesłać dowód zakupu (paragon fiskalny) oraz wydrukowany i wypełniony “Formularz reklamacji towaru“ 

Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od chwili otrzymania przesyłki zwrotnej od klienta. Klient zostanie poinformowany o rozstrzygnięciu reklamacji za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie. 

W przypadku nieuzasadnionej reklamacji (przysłanie towaru sprawnego lub uszkodzonego z winy klienta) koszty związane z przesyłką ponosi klient.

Wymiana produktu

Klient ma prawo wymienić dany produkt na inny rozmiar lub model w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Wymianie podlega wyłącznie nieuszkodzony towar, który nie nosi śladów użytkowania (produkt jest czysty, nie pachnie perfumami, nie był prany itp.) Wraz z towarem należy odesłać dowód zakupu (paragon fiskalny) oraz wydrukowany i wypełniony “Formularz wymiany towaru“

Wcześniej należy sprawdzić dostępność wybranego produktu w sklepie. Jeśli produkt jest dostępny należy go zarezerwować w formie zwykłego zamówienia. Przy składaniu zamówienia w polu “Uwagi” prosimy wpisać “Wymiana – numer poprzedniego zamówienia: XYZ”. Zamiast XYZ należy wpisać numer zamówienia, z którego pochodzi wymieniany produkt. 

Następnie należy odesłać produkt do wymiany. Wymieniane produkty wyślemy niezwłocznie po otrzymaniu i sprawdzeniu przesyłki oraz zaksięgowaniu na naszym koncie należności za wysyłkę. Klient ponosi wyłącznie koszt przesyłki.

Zwrot produktu

Klient ma prawo zwrócić dany produkt nie podając przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Zwrotowi podlega wyłącznie towar nieuszkodzony, który nie nosi śladów użytkowania, posiada oryginalne opakowanie i metki. Wraz z towarem należy odesłać dowód zakupu (paragon fiskalny) oraz wydrukowany i wypełniony “Formularz zwrotu towaru“.

W przypadku, gdy do zakupionego towaru dodawany był inny produkt gratis lub po obniżonej cenie (w ramach specjalnych promocji), należy odesłać go wraz ze zwracanym towarem. Zwracany towar klient odsyła na własny koszt.

Kwota podlegająca zwrotowi to należność za towar i przesyłkę. W przypadku, gdy zwracany jest jeden z kilku produktów z zamówienia kwota zwracanej przesyłki zostanie odpowiednio zmniejszona. Kwota podlegająca zwrotowi może zostać zwrócona wyłącznie za pośrednictwem przelewu na wybrane przez klienta konto.

-5% NA TWOJE ZAKUPY

Zapisz się do newslettera!
Otrzymasz kod zniżkowy 5% na pierwsze zakupy oraz informacje o nowościach, rabatach i promocjach.

Nie wysyłamy spamu! Poznaj naszą politykę prywatności by dowiedzieć się więcej.

Scroll to Top